Hôtel Ker Mor
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Ker Mor





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 186 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació doble superior, vistes al mar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Habitació doble, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al pati, zona de pati

Habitació doble, vistes al pati, zona de pati
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38, Rue du Marechal Foch, Perros-Guirec, Cotes-d'Armor, 22700
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Hôtel Perros-Guirec
Grand Hôtel Perros-Guirec
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 145 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.40 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14.50 EUR per adult i 8.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Ker Mor
Hôtel Ker Mor Perros-Guirec
Ker Mor
Ker Mor Perros-Guirec
Hôtel Ker Mor Hotel
Hôtel Ker Mor Perros-Guirec
Hôtel Ker Mor Hotel Perros-Guirec
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Ker Mor
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ALAN
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALAN
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christelle
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christelle
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
5 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Carsten
9 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
LILIANE
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LILIANE
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Peter
Estada de 6 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Serge
Viatge en grup
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Serge
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Amelie
13 de febr. de 2022
Amelie
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
MARC, CHAMPS SUR MARNE
Viatge en parella
30 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARC
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Pascal
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une escapade en amoureux vu sur la mer
Pascal
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
ANDREE
26 de jul. de 2021
ANDREE
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
ERIC
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Thierry
19 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Thierry
Estada de 4 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
5 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Philippe
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Frédéric
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Frédéric
Estada de 4 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Philippe
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Christina
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
23 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent




Emmanuelle
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Bernard
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Bernard
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
B.
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
B.
Estada de 3 nits (juny 2019)