Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kapok Bacalar – Plant Based Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 156 €
taxes i impostos inclosos
13 de set. - 14 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Cabana Premier

Cabana Premier
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
A la planta baixa
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Cabana superior

Cabana superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Cabana Deluxe

Cabana Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
A la planta baixa
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel és a Pedro A. Santos, en un parc nacional. Llac Bacalar és un altre lloc recomanat per visitar. Gaudeix d'una mica de temps a l'aire lliure en aquesta regió i anima't a provar activitats com els recorreguts respectuosos amb el medi ambient.

44 Oso Hormiguero, Carretera Chetumal-Cancun 4-5km, Bacalar, Pedro A. Santos, QROO, 77923
Què hi ha als voltants
- Ruïnes de Chacchoben - 22 minuts en cotxe - 18.3 km
- Llac Bacalar - 31 minuts en cotxe - 21.6 km
- Parc Ecològic Laguna Bacalar - 52 minuts en cotxe - 51.4 km
- Cenote Cocalitos - 56 minuts en cotxe - 55.8 km
- Cenote Blau - 57 minuts en cotxe - 56.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Laguna Azul - 10 minuts en cotxe
- Jugo De Piña - 11 minuts en cotxe
- Elvira Natura Lagune Lounge
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kapok Bacalar
Kapok Bacalar – Plant Based
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Hotel
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Pedro A. Santos
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Hotel Pedro A. Santos
Preguntes freqüents
Opinions: Kapok Bacalar – Plant Based Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jorge Garcia, Tlajomulco De Zuniga
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Garcia
Estada de 2 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great concept, disappointing stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en parella
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
JOSE
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merveilleux endroit.
JOSE
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Cristal
6 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristal
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
thomas
Viatge en família amb nens petits
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
thomas
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Graham
Viatge en grup, Viatge en família
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Chuy
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chuy
Estada de 2 nits (ag. 2022)