Padma Resort Ubud
Hotel a la vora del riu amb 2 restaurants i 3 piscines a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Padma Resort Ubud





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 214 €
taxes i impostos inclosos
22 de nov. - 23 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
9,8 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació Club (Premier )

Habitació Club (Premier )
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Banjar Carik, Desa Puhu, Payangan, Bali, 80572
Sobre aquest allotjament
Padma Resort Ubud
Allotjaments similars

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 984 opinions
Preu actual: 143 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000000.00 IDR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 950000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Padma Resort Ubud
Padma Resort
Padma Ubud
Padma Resort Ubud Hotel
Padma Resort Ubud Payangan
Padma Resort Ubud Hotel Payangan
Padma Resort Ubud CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Padma Resort Ubud
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Eden
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Eden
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelsey
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelsey
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIMI
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIMI
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Jeffrey
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Khalid
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khalid
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
YOUSANG
31 de jul. de 2025
YOUSANG
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ozziel
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Ozziel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Indarjit
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Indarjit
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Omid
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omid
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en família amb nens petits
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
hyejung
28 de juny de 2025
hyejung
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alicia
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic stay!
Alicia
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
lesia
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
lesia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
guenyoung
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

guenyoung
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Lisa
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ji Eun
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ji Eun
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
farzin
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
farzin
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Azandegbe
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Azandegbe
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOHN
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
TAKESHI
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKESHI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Salamatu
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Salamatu
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (maig 2025)








