Radisson Blu Pune Hinjawadi
Hotel de luxe amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Pune Hinjawadi





Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Suite presidencial
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot No: 136/1, Hinjawadi, Phase 1, Paud, Maharashtra, 411057
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hyatt Place Pune/Hinjawadi
Hyatt Place Pune/Hinjawadi
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 77 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 700 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 INR per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel
Radisson Blu Pune Hotel
Radisson Blu Pune
Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel Paud
Radisson Blu Pune Hinjawadi Paud
Hotel Radisson Blu Pune Hinjawadi Paud
Paud Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel
Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel
Hotel Radisson Blu Pune Hinjawadi
Radisson Blu Pune Hinjewadi
Radisson Blu Pune Hinjawadi
Radisson Blu Pune Hinjawadi Paud
Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel
Radisson Blu Pune Hinjawadi Hotel Paud
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Pune Hinjawadi
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’abr. de 2025
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Joseph
16 de gen. de 2025
Joseph
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Vijay, Rancho Cordova
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vijay
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ALAKA, New York
Viatge en parella
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALAKA
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
prateek
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Will not recommend
prateek
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
alakesh
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
alakesh
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Rohit
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rohit
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Mrityunjay
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mrityunjay
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
HIROTOMO
10 de nov. de 2023
HIROTOMO
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Vineet
10 d’oct. de 2023
Vineet
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Deepak
17 de febr. de 2020
Deepak
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
G, PHX
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
G
Estada de 9 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Abhay, dallas, Texas
Viatge de negocis, Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhay
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 10 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Arun
Viatge en família
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arun
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Guch, Slough, UK
Viatge de negocis
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guch
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jude
Viatge en família
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Good stay overall
Jude
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Mita
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good business hotel
Mita
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Arun
Viatge en grup
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arun
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
olivier
Viatge de negocis
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olivier
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
CHIN WEI
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIN WEI
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Saurabh
14 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Saurabh
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
お勧めできません。
Viatger verificat
Estada de 10 nits (maig 2019)