A2Sea Hotel Pattaya
Hotel a peu de platja amb 2 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament A2Sea Hotel Pattaya





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Holiday Inn & Suites Siracha Laemchabang by IHG
Laem Chabang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 85 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

279/171 Moo 12, Jomtien Sai 1 Road, Nongprue, Banglamung, Pattaya, Chonburi, 20150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Jomtien Twelve
The Jomtien Twelve
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
7.2 de 10, Bé, 73 opinions
Preu actual: 21 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 THB per vehicle.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500 THB (fins a 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
A2Sea Hotel
A2Sea Pattaya
A2Sea
A2Sea Hotel Pattaya Hotel
A2Sea Hotel Pattaya Pattaya
A2Sea Hotel Pattaya SHA Plus
A2Sea Hotel Pattaya Hotel Pattaya
Preguntes freqüents
Opinions: A2Sea Hotel Pattaya
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SVEIN
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
SVEIN
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Joesel
14 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joesel
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
13 de gen. de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mikko
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mikko
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
brad
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
brad
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
brad
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
brad
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
brad
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
brad
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Robert
11 de des. de 2024
Robert
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Ingrid
8 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Pieter
27 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pieter
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
FREDRIK LENNART
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
FREDRIK LENNART
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ekachai
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ekachai
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Robert
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Robert
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
sherwood l
23 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Long stay in Jomtien
sherwood l
Estada de 20 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Dieter, Bad Vilbel
10 d’oct. de 2022
Dieter
Estada de 11 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Reginald
Viatge en família
31 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daß schlechteste hotel meines lebens
Reginald
Estada de 5 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Per
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejlig
Per
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Matty
Viatge en grup
27 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matty
Estada de 20 nits (gen. 2022)
6/10, Acceptable
kjetil
Viatge en família
5 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
A2Sea
kjetil
Estada de 19 nits (des. 2021)
2/10, Horrible
Dietmar
15 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dietmar
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Sompit
Viatge en família
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sompit
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
26 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rom uten dagslys
Viatger verificat
Estada de 12 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Rune
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rune
Estada de 12 nits (des. 2019)