Hotel San Pietro
Hotel a Pato Branco amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Pietro





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni

Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2566 Avenida Tupi, Pato Branco, PR, 85501-000
Sobre aquest allotjament
Hotel San Pietro
Allotjaments similars

HOTEL MERION
HOTEL MERION
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 65 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 20.00 BRL per estada.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 73.0 BRL per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Pietro Pato Branco
San Pietro Pato Branco
Hotel San Pietro Hotel
Hotel San Pietro Pato Branco
Hotel San Pietro Hotel Pato Branco
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel San Pietro
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Acomodação de qualidade..
Rodrigo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente, recomendo a todos!
Rodrigo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Agnaldo
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vale a pena
Agnaldo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joel Fabio
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel Fabio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alair, Bellmore
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alair
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
25 d’abr. de 2025
Daniela
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reinaldo
6 d’abr. de 2025
Reinaldo
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Alessandro Lara ritter
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro Lara ritter
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
6 de març de 2025
Antonio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MARCOS
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
It's fair.
MARCOS
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flávia
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café da manhã maravilhoso!
Flávia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
SILVANEI
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SILVANEI
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
João Pedro
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
João Pedro
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Daniel Angelo
9 de gen. de 2025
Daniel Angelo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Helena
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Avaliação objetiva
Helena
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel Gilberthy
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel Gilberthy
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Juliana
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Juliana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jaqueline Laura
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaqueline Laura
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Medsalus
4 d’oct. de 2024
Medsalus
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos alberto
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
carlos alberto
Estada d’1 nit (oct. 2024)




