Hotel Maestro Executive Pato Branco
Hotel a Pato Branco amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Maestro Executive Pato Branco





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Trucades internacional gratuïtes
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Trucades internacional gratuïtes
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Trucades internacional gratuïtes
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Trucades internacional gratuïtes
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Trucades internacional gratuïtes
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Tamôio, 1140, Pato Branco, PR, 85501-070
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL MERION
HOTEL MERION
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 26 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Maestro Executive Pato Branco
Hotel Maestro Executive Pato Branco Hotel
Hotel Maestro Executive Pato Branco Pato Branco
Hotel Maestro Executive Pato Branco Hotel Pato Branco
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Maestro Executive Pato Branco
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
William
4 de maig de 2025
William
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alex Fabiano
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel bom com oportunidades de melhoria
Alex Fabiano
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Thiago
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thiago
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio Raymundo da Silva
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio Raymundo da Silva
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marco Alecio
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Alecio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jose mauri viau
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose mauri viau
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
14 de febr. de 2025
Carl
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
REGIS FABIANO
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
REGIS FABIANO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Leandro
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Razoável, não entrega mais o que entregava .
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalmir
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosalmir
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JAKSON LUIZ
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JAKSON LUIZ
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosalmir
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosalmir
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nelson
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Nelson
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LEANDRO
21 de nov. de 2024
TUDO SENSACIONÍVEL!
LEANDRO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Soraya
Viatge en grup
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soraya
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Eder
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eder
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
TADEU VALENTIN
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TADEU VALENTIN
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sydney
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sydney
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Ricardo A
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótima estadia
Ricardo A
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sálvio Rodolfo
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sálvio Rodolfo
Estada d’1 nit (oct. 2024)