Essência Hotel Pato Branco
Hotel a Pato Branco amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Essência Hotel Pato Branco





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Tamoio, 984, Pato Branco, PR, 85601031
Sobre aquest allotjament
Essência Hotel Pato Branco
Allotjaments similars

HOTEL MERION
HOTEL MERION
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 65 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Essencia Pato Branco
Essência Hotel Pato Branco Hotel
Essência Hotel Pato Branco Pato Branco
Essência Hotel Pato Branco Hotel Pato Branco
Preguntes freqüents
Opinions: Essência Hotel Pato Branco
Opinions
9,2
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dourado
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dourado
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sullivan
Viatge de negocis
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sullivan
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
jocemar
14 de jul. de 2025
jocemar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SHARMILA
Viatge de negocis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nota 10
SHARMILA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Herick
6 de jul. de 2025
Herick
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Rubens
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Rubens
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nastasha
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nastasha
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Renan
31 de maig de 2025
Renan
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bernardo
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernardo
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Matheus
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento ímpar!
Matheus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Andre
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Só faltou limpeza
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ourocard
6 de maig de 2025
Ourocard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lívia M
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo, limpo e café da manhã maravilhoso.
Lívia M
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
João Paulo
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Medio
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ernesto Andrey Linhares
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernesto Andrey Linhares
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandro
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Harry
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harry
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio Cesar
Estada d’1 nit (febr. 2025)





