Résidence Capitaine Paoli
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Canal de Saint-Martin
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Résidence Capitaine Paoli





Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 310 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

30 Rue Vicq d'Azir, Paris, 75010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel La Nouvelle République & Hammam
Hôtel La Nouvelle République & Hammam
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 462 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 15.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 17 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Résidence Capitaine Paoli Hotel Paris
Résidence Capitaine Paoli Hotel
Résidence Capitaine Paoli Paris
Résince Capitaine Paoli Paris
Capitaine Paoli Paris
Résidence Capitaine Paoli Hotel
Résidence Capitaine Paoli Paris
Résidence Capitaine Paoli Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Résidence Capitaine Paoli
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Dorin
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorin
Estada de 7 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Bruno
Viatge en família
2 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une nuit parfaite
Bruno
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Wei-Hsin
21 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wei-Hsin
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
SANDRINE
Viatge de negocis
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très pratique et agréable
SANDRINE
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Víctor Manuel
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Víctor Manuel
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Thibaud
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibaud
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Alina, Berlin
Viatge en parella
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alina
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
jean-charles
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top rien à dire
jean-charles
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
mama
Viatge en grup
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mama
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
PRIOULT
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PRIOULT
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Cédric
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enfin une résidence sympa sur Paris !
Cédric
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Vero, Quebec
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vero
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
laurent jean
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
laurent jean
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Leonardo
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Todd
Viatge en família
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todd
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Rafael, Rio
Viatge en família
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Khoo
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khoo
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Michel
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne expérience
Michel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Fini
Viatge en família amb nens petits
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fini
Estada de 5 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2019)