Première Classe Paris Nord - Gonesse - Parc Des Expositions
Hotel a Gonesse amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Première Classe Paris Nord - Gonesse - Parc Des Expositions





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Ibis Paris Meudon Velizy
Meudon
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 299 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Jean Mermoz Zac Entree Sud, Rond Point De Bonneuil, Gonesse, Val-d'Oise, 95500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Gonesse Le Bourget
ibis budget Gonesse Le Bourget
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 307 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5.90 EUR per adult i 2.95 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Expositions Hotel
Première Classe Paris Nord Parc Expositions Hotel
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Expositions
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Expositions
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Des Expositions
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Expositions Hotel
Première Classe Paris Nord Parc Expositions
Première Classe Paris Nord Gonesse Parc Des Expositions
Première Classe Paris Nord Parc Expositions Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Première Classe Paris Nord - Gonesse - Parc Des Expositions
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
hocine nassim
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hocine nassim
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Clare
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Clare
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Cassandra
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cassandra
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Naoual
12 de febr. de 2020
Normal
Naoual
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Tchapi
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Tchapi
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
jean-michel
Viatge de negocis
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon rapport qualite prix
jean-michel
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Daniel
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Ahmed
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
smelly filthy hotel room
Ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Rahim
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Nie wieder in diesem Hotel
Rahim
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Nathalie
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel à recommander
Nathalie
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jack, Hong Kong
Viatge en família amb nens petits
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Hakim
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakim
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R.a.s
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
JULIE
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
JULIE
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Elie
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elie
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Marie-Thérèse
Viatge en família
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hôtel premier classe
Marie-Thérèse
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Claude
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claude
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Catherine
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Phelicity
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMAZING STAY!
Phelicity
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)