Maison Nabis by Happyculture
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Moulin Rouge
Galeria de fotos de l’allotjament Maison Nabis by Happyculture





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 147 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, balcó

Habitació clàssica, balcó
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó

Habitació doble Deluxe, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

citizenM Paris Champs-Élysées
Districte VIII
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.010 opinions
Preu actual: 182 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Rue De Parme, Paris, Paris, 75009
Sobre aquest allotjament
Maison Nabis by Happyculture
Allotjaments similars

Hôtel Josephine by Happyculture
Hôtel Josephine by Happyculture
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 704 opinions
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 8.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 28 EUR per dia (a 599 m).
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Clarion Collection Opera
Hôtel Pavillon Paris Happyculture
Clarion Collection Pavillon Opera
Clarion Pavillon
Clarion Pavillon Hotel
Clarion Pavillon Hotel Opera Collection
Hôtel Pavillon Paris
Hôtel Pavillon
Pavillon Paris
Hôtel Pavillon Happyculture
Pavillon Paris Happyculture
Pavillon Happyculture
Maison Nabis Happyculture Hotel Paris
Maison Nabis Happyculture Hotel
Maison Nabis Happyculture Paris
Maison Nabis Happyculture
Maison Nabis by Happyculture Hotel
Maison Nabis by Happyculture Paris
Maison Nabis by Happyculture Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Maison Nabis by Happyculture
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 d’oct. de 2025
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
naif
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
naif
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
koichi
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
koichi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hajdin
28 de jul. de 2025
Hajdin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS EDUARDO
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


LUIS EDUARDO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jason
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brendan
7 de jul. de 2025
Brendan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
DENYS
17 de juny de 2025
DENYS
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
16 de juny de 2025
Sabrina
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
KAITO
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAITO
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jesse
16 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesse
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay, Super service! Highly Recommended!
Mike
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
henrik
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
henrik
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carmen
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathieu
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top!
Mathieu
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Iftekhar
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good transportation, location and great staff
Iftekhar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anne-Elisabeth
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne-Elisabeth
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yasmina
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfaisant
Yasmina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parisian Flair!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Cachong Konrais
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cachong Konrais
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gail
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not your usual, and that was great!
Gail
Estada de 2 nits (set. 2024)

















