Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Glam's Hôtel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 120 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 308 €
taxes i impostos inclosos
21 d’oct. - 22 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

47 Rue Beaunier, Paris, Paris, 75014
Sobre aquest allotjament
Le Glam's Hôtel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Cecil Hotel Paris
Cecil Paris
Le Glam's Hôtel Hotel
Le Glam's Hôtel Paris
Le Glam's Hôtel Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Le Glam's Hôtel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Trisha
19 d’ag. de 2025
Trisha
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jasmine
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rudy
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rudy
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rudy
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
renata
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
renata
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
11 de juny de 2025
Nathalie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Carla
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Carla
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 13 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soiyiff
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel propre, bon emplacement
Soiyiff
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Xavier
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolies chambres
Xavier
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSI LAFFITTE
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSI LAFFITTE
Estada de 19 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Hermann Mjelde
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
No air conditioning during the vinter.
Hermann Mjelde
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marie Eve
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien dans l'ensemble
Marie Eve
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
hindi
27 de gen. de 2025
hindi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrice
Viatge en parella
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrice
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
sophie
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon rapport qualité prix
sophie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
25 de des. de 2024
Michel
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Pascal
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pascal
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Joelle
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Joelle
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Se faire surprendre... un luxe dans l'hotellerie.

Laurent
Estada d’1 nit (des. 2024)