Hôtel de Paris Montmartre
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Moulin Rouge
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de Paris Montmartre





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
També et pot agradar

Hotel Izzy
Issy-les-Moulineaux
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 208 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17 Rue Biot, Paris, Paris, 75017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ile de France Opéra
Hotel Ile de France Opéra
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 240 opinions
Preu actual: 251 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.50 EUR per adult i 8.50 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Montmartre Hotel
Paris Montmartre Hotel
Hôtel Paris Montmartre
Hôtel Montmartre
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de Paris Montmartre
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Dylan
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dylan
Estada de 3 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Florence
Viatge en família
22 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Florence
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Wanda
Viatge en família amb nens petits
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wanda
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Létitia
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnifique chambre,réveil en fanfare
Létitia
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
CHIKA
20 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIKA
Estada de 2 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Michel
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente ubicacion
JULIO CESAR
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
carole
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
carole
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
nathalie
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nathalie
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Vasily
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vasily
Estada de 6 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not 24h check-in
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
laurent
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel à conseiller pour un séjour d'affaires.
laurent
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
FREDERIC
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIC
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)