Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anya Hotel





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Cafetera/tetera
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Cafetera/tetera
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hotel Izzy
Issy-les-Moulineaux
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 217 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Passage Viallet, Paris, Paris, 75011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel du Roussillon
Hôtel du Roussillon
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
7.8 de 10, Bé, 114 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 16.25 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Anya Hotel
Anya Hotel Paris
Anya Paris
Hotel Anya
Anya Hotel Hotel
Anya Hotel Paris
Anya Hotel Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Anya Hotel
Opinions
6,2
6,2/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simple mais correct.
Thierry
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
JEAN
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dommage qu'il n'y ait pas de service petit déjeune
JEAN
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Franck
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A RECOMMANDER
Franck
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Catherine
18 de juny de 2023
Catherine
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Alexa, Xenia
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexa
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Matthieu
Viatge en família
6 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthieu
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Florent
16 de març de 2023
Florent
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Sebastien
8 de gen. de 2023
Sebastien
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Caroline
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Xavier
Viatge de negocis
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xavier
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
José Fernando
13 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Fernando
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
maryvonne
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maryvonne
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Y
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Y
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Sandrine, Poitiers
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sandrine
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Léa
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Léa
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Erik
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Natalia
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalia
Estada de 3 nits (juny 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets