Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Days Hotel by Wyndham Panipat





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació Club, no fumadors (1 Club Room King or 2 Queen Bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori, fumadors

Habitació Deluxe, 1 dormitori, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Opposite Sector-25, Part-II, Huda Bye Pass, Panipat, Haryana, 132103
Sobre aquest allotjament
Days Hotel by Wyndham Panipat
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 4000 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3000 INR per nen (6-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 999.0 INR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Days Hotel Panipat
Days Panipat
Hotel Days Panipat
Days By Wyndham Panipat
Days Hotel by Wyndham Panipat Hotel
Days Hotel by Wyndham Panipat Panipat
Days Hotel by Wyndham Panipat Hotel Panipat
Preguntes freqüents
Opinions: Days Hotel by Wyndham Panipat
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
3 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Rakesh, Canada
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rakesh
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
TSZ WAI
Viatge de negocis
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
TSZ WAI
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Richard
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hospitality, good value and reliable
Richard
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Monica Vestheim
Viatge de negocis
28 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Never again thanks
Monica Vestheim
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Manageable hotel for business stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
SAKSHI
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Ho tel
SAKSHI
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
M, JP
Viatge de negocis
24 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Jarnail S
28 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jarnail S
Estada de 4 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
コンパクトなホテル
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best in town
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
가격대비 괜찮았습니다.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2017)
10/10, Excel·lent
SATOSHI
24 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SATOSHI
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Shuji
3 de des. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
閑静な環境にあるホテル
Shuji
6/10, Acceptable
vikrant
15 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean hotel
vikrant
6/10, Acceptable
chun keung, Hong Kong
16 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
chun keung
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
レストラン最高
Viatger verificat
8/10, Bo
KAZUHIRO, Tokyo
2 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KAZUHIRO
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
思った以上の好評価
Viatger verificat
8/10, Bo
Ajay Pratap
14 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Days are memorable at day's
Ajay Pratap
8/10, Bo
Guru , Shanghai
8 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions