Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Alona Gecko Inn





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Panglao Costal Road, Tawala, Panglao, Bohol, 6340
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 1000.00 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 650 PHP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: GCash i PayPal.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Alona Gecko Inn Panglao
Alona Gecko Panglao
Alona Gecko
Alona Gecko Inn Panglao
Alona Gecko Inn Guesthouse
Alona Gecko Inn Guesthouse Panglao
Preguntes freqüents
Opinions: Alona Gecko Inn
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
John Paul
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
John Paul
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Charlotte
10 de març de 2025
Average at best
Charlotte
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yating
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yating
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YUJIN
9 de gen. de 2025
YUJIN
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YUJIN
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
see you again
YUJIN
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
yumiko
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
yumiko
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Taekyoung
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taekyoung
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Christine
5 de juny de 2024
Christine
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
YOUNGDAE
Viatge en grup
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOUNGDAE
Estada de 5 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Charlie
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlie
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Noriko
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Noriko
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
YONGJOON
27 d’ag. de 2023
YONGJOON
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Daniel
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Christopher
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern :-)
Christopher
Estada de 4 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rene-Reiner
Viatge en parella
20 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene-Reiner
Estada de 7 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Christopher
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
Christopher
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
YOSUKE
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔で使い勝手の良いホテル
YOSUKE
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
katanohosi, 福岡
Viatge en grup
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
katanohosi
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Hichem
27 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
can’t wash your clothes !
Hichem
Estada de 6 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
D
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Daron
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daron
Estada de 3 nits (oct. 2019)