MNY Hotel & Resort
Hotel a Illa Pangkor amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MNY Hotel & Resort





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 4511, Lorong 1, Kg Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

DoubleTree by Hilton Damai Laut Resort
DoubleTree by Hilton Damai Laut Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
9.4 de 10, Excepcional, 34 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 15 MYR per adult i 10 MYR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
MNY Hotel Resort Pangkor Island
MNY Hotel Resort
MNY Pangkor Island
MNY Hotel & Resort Hotel
MNY Hotel & Resort Pangkor Island
MNY Hotel & Resort Hotel Pangkor Island
Preguntes freqüents
Opinions: MNY Hotel & Resort
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Yee sing
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Yee sing
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jere Johannes
9 de gen. de 2023
Jere Johannes
Estada de 4 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
sharon
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sharon
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
muhamad azlan
4 d’ag. de 2020
muhamad azlan
Estada de 2 nits (jul. 2020)
4/10, Deficient
Sheokun
29 de juny de 2020
Not as what we booked
Sheokun
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Amri, Finland
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amri
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Jegadesh Kumar
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and clean.
Jegadesh Kumar
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Michael, warmond
Viatge en parella
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 11 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
André
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUPER SEJOUR
André
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Noor
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noor
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aamupala
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
ain
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ain
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Nurul, Shah Alam
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurul
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Jas, Kuala lumpur
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jas
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’ag. de 2018
Thumbs up.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Komathy, KL, Malaysia
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice & comfy Hotel
Komathy
Estada d’1 nit (març 2018)