Horizon Inn
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Horizon Inn





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
2 Banys
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 4438, Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Sobre aquest allotjament
Horizon Inn
Allotjaments similars

Island Homestay
Island Homestay
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 60 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Horizon Inn Pangkor Island
Horizon Inn Hotel
Horizon Inn Pangkor Island
Horizon Inn Hotel Pangkor Island
Preguntes freqüents
Opinions: Horizon Inn
Opinions
7,8
Bo
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Afira
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location, spacious.
Afira
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Mohd Zaki
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Zaki
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Nor
Viatge en família amb nens petits
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nor
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
brian
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value
brian
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en grup
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Khairus
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khairus
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
suji
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice location but the floor is broken so there is
suji
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Baizura
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place
Baizura
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Goh
7 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Goh
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Marina
27 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yg tdk memuaskan ht
Marina
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Yama
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yama
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Mast
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mast
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Farrah
7 de set. de 2018
Farrah
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Nuraini suryati
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuraini suryati
Estada de 3 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
tan, Malaysia
19 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dissapointed
tan
Estada de 2 nits (juny 2018)