Jalapão Hotel
Hotel a Palmas amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jalapão Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Quadra 103 Sul, Rua SO-05, n.11, Bairro Plano Diretor Sul, Palmas, TO, 77015-018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mac Hotel
Mac Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 143 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 60.00 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Jalapão Hotel
Jalapão Hotel Palmas
Jalapao Hotel Palmas, Brazil - TO
Jalapão Palmas
Jalapão Hotel Hotel
Jalapão Hotel Palmas
Jalapão Hotel Hotel Palmas
Preguntes freqüents
Opinions: Jalapão Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Uelinton C
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uelinton C
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Marcelo de Abreu
Viatge en família
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo de Abreu
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Gérson
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada razoável
Gérson
Estada de 5 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Giovano
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Giovano
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
ANTONIO PEDRO
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
ANTONIO PEDRO
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Frederico
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frederico
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
DENYSE
Viatge en família
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DENYSE
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
PAULO CELSO
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jalapão Hotel - Palmas (TO)
PAULO CELSO
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
MARCOS DOS
17 d’oct. de 2023
MARCOS DOS
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ana Lucia L
18 d’oct. de 2022
Ana Lucia L
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Marcos Rafael
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Rafael
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
fatima joana
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatima joana
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
haroldo
Viatge de negocis
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
haroldo
Estada de 5 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Fabio
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado, confortável, prático e novo.
Fabio
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Willer
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom atendimento
Willer
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
fernando
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
òtimo
fernando
Estada de 4 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bem localizado.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Marcos
26 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions