Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Palembang





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Room Only)

Habitació superior (Room Only)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

JL. Basuki Rahmat No.1681, Palembang, South Sumatra, 30126
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Arista Hotel
The Arista Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 50 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 110000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Palembang Hotel
favehotel Palembang
favehotel Palembang Hotel
favehotel Palembang Palembang
favehotel Palembang Hotel Palembang
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Palembang
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Charles, Ottawa
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay, nice facilities, good price...
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Nandprasad
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel
Nandprasad
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Irvan
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Irvan
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Erika
26 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Arief
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arief
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
lee, Singapore
29 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
lee
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Tuan Anuar
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tuan Anuar
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
young soon
13 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
young soon
Estada de 16 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de set. de 2018
0 stars
Viatger verificat
Estada de 10 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
AC kamar panas, & kebersihan lorong diperhatikan
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
Rifky
19 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Need improvement
Rifky
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Icang
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Khairul
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khairul
10/10, Excel·lent
noorazmi, malaysia
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel palembang
noorazmi
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
sylvteoh, Singapore
24 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pleasant hotel and widespread of buffet breakfast
sylvteoh
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Roxy, Singapore
1 de des. de 2017
Better than nothing
Roxy
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Services
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2017)
8/10, Bo
Ihda, Magelang
18 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació