Galeria de fotos de l’allotjament Noorjehans Grand Noor





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite reial

Suite reial
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite Grand

Suite Grand
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calicut Bypass Road, Manali Junction, Palakkad, Kerala, 678001
Sobre aquest allotjament
Noorjehans Grand Noor
Allotjaments similars

Distrikt 9
Distrikt 9
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 15 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 400.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 20 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Noorjehans Grand Noor Hotel Palakkad
Noorjehans Grand Noor Hotel
Noorjehans Grand Noor Palakkad
Noorjehans Grand Noor Hotel
Noorjehans Grand Noor Palakkad
Noorjehans Grand Noor Hotel Palakkad
Preguntes freqüents
Opinions: Noorjehans Grand Noor
Opinions
6,8
6,0/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Deepak
Viatge en família
17 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Horrible service and Shabby Linen

Deepak
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Sadiq
Viatge de negocis
8 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadiq
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Bessly
24 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bessly
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Anne
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel à Palakkad
Anne
Estada de 3 nits (març 2019)