JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a la platja, amb piscina a l'aire lliure

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Piscina a l'aire lliure, cabanes (de pagament) i para-sols
Vista de la platja o del mar
Excursionisme
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Servei de l'allotjament

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 290 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.

Opcions d’habitació

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors, balcó (Beachfront)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni, no fumadors, vistes al complex turístic (Balcony)

8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al complex turístic
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors, balcó (Oceanfront)

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni, no fumadors, vistes a l'oceà (Balcony)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors, vistes a l'oceà (Balcony)

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni, no fumadors, balcó (Oceanfront)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, no fumadors (Balcony)

9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
  • 45 metres quadrats
  • Vistes al complex turístic
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
144 Oyster Pond Resort, Building A, Oyster Pond, Sint Maarten, 000

Què hi ha als voltants

  • Platja Dawn - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Passeig marítim de Philipsburg - 8 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Platja de la Gran Badia - 8 minuts en cotxe - 6.0 km
  • Platja de la Badia d'Orient - 13 minuts en cotxe - 10.0 km
  • Badia Orient - 14 minuts en cotxe - 10.2 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Grand-Case-L'Espérance (SFG): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Buddha Bar Beach - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Hard Rock Cafe St. Maarten - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Monchi's - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪The Greenhouse Restaurant - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Fat Boy Jimmy's - ‬6 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hotel que es va remodelar el 2024 de luxe i a prop de Platja Dawn
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa, amb Passeig marítim de Philipsburg a poca distància a peu, ofereix un bar a la piscina, un bar al costat de la piscina i una botiga de queviures o una botiga a l'abast. Aquest hotel és un lloc ideal per ajeure's al sol amb ubicació a primera línia de platja i gandules de platja. Dona't el gust amb un massatge suec, un tractament facial i un tractament amb embolcall corporal a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina caribenya. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i un jardí.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb cabanes, gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis i, a més, servei d'aparcament amb assistència (de pagament)
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), para-sols per a la platja i 8 sales de reunions
  • Allotjament lliure de fum, màquina expenedora i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 200 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Banyeres profundes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 55 polzades amb Netflix, serveis de streaming i canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, balcons i cafeteres/teteres

Idiomes

neerlandès, anglès, francès i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència a les instal·lacions (40 USD per nit; inclou l'entrada i la sortida preferents)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:00 a 11:00: entre 25 i 40 USD per adult i 15 i 30 USD per nen
  • 2 bars
  • 3 restaurants
  • Pícnic privat
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar a la piscina
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Breeze
  • Carambola
  • Liguria
  • Liquid
  • Opal

Activitats

  • Activitats de lleure al vespre
  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 8 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores

Exterior

  • A la platja
  • Cabanyes a la piscina (recàrrec)
  • Gandules de piscina
  • Gandules de platja
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Para-sols per a la platja
  • Tovalloles de platja

Spa complet

  • 16 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges esportius
  • Massatges suecs
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Servei de massatges a l'habitació
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Rampa a l'entrada principal
  • Sense ascensor
  • Terres de rajola a l'habitació
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • 3 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Construït l'any 2024
  • Data de renovació de tot l'allotjament: març 2024
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera i dutxa independents
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Netflix
  • Pel·lícules de pagament
  • Serveis de streaming
  • Televisor LCD de 55 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran els detalls del pany electrònic.
És obligatori que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Marriott Bonvoy, abans del registre d'entrada

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions o els serveis que hi ha a continuació no estarà disponible des del dia 31/juliol/2025 fins al dia 9/agost/2025 (les dates poden canviar):
  • Platja

Mètodes d’accés

Personal de recepció i pany electrònic

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 50.0 USD per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa del complex turístic de 50 USD per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 25 i 40 USD per adult, i entre 15 i 30 USD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 40 USD per nit (entrada i sortida preferents).
  • Càrrec pel llit addicional: 50.0 USD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

Puntuació nacional

El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Sint Maarten, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.

L’allotjament també es coneix com a

Jw Marriott St Maarten & Spa
The Westin Dawn Beach Resort Spa
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Oyster Pond
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel Oyster Pond

Preguntes freqüents

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Amb data 12 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 246,57 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Aquest hotel a Estany d'Ostres es troba a la platja. A més, tindràs Platja Dawn a 0,2 km i Passeig marítim de Philipsburg i Badia Orient, a menys de 10 km. Illa de Pinel i Platja d'Anse Marcel també són a menys de 15 km.

Opinions: JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 124 de 196 opinions
Puntuació 8: Bo. 36 de 196 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 196 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 196 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 196 opinions

9,6/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

9,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Jenell

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a wonderful stay at the Marriot from 7/23-7/27. The staff were extremely friendly and nice. The hotel is gorgeous. We loved our room. Our only complaint is that they need to move the breakfast. The lunch and dinner menu was very good. The dinner menu choice were excellent and the food was soooooo good. However, we was very disappointed with the breakfast.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Brianna

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
From the moment I arrived, I was enveloped in an atmosphere of warmth and impeccable service. The staff greeted me with genuine smiles and were incredibly efficient during check-in. My room was not only spotless but also beautifully designed, offering a serene space to unwind after a long day. The attention to detail was evident, from the high-quality linens to the thoughtfully curated amenities. What truly set this hotel apart was the exceptional level of care provided by the staff. Every request was met with enthusiasm and a willingness to go above and beyond. The concierge was a treasure. My stay at this hotel was nothing short of perfect. It's rare to find a place that so seamlessly combines luxury with genuine hospitality. I wholeheartedly recommend this hotel to anyone seeking an unforgettable experience. It’s not just a place to stay; it’s a destination in itself.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Israel A ramirez

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The positive aspects of the property included standard Marriott amenities and satisfactory room accommodations. However, the property's beach maintenance presented significant issues, with improperly cleaned seaweed resulting in an offensive odor. Furthermore, the limited restaurant availability, with only one establishment open during the week-long stay and a restricted menu, detracted from the overall guest experience. The booking information should accurately reflect the property's current state, aligning with the advertisement. Currently, only one restaurant is operational. Furthermore, the property's proximity to the beach results in an unpleasant odor due to accumulated seaweed. The location is remote, necessitating a 35-45 minute drive to access suitable beaches or dining establishments. Do your self a favor and don't book here, also staff are not rude but very unhappy or just force to work personalities. You will be very lucky if you get a good morning or a smile around here.
Estada de 7 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Sara

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
I want to first and foremost state that the staff from the front doorman, to the front desk, waitstaff for the restaurant and by the pool and finally the cleaning staff were absolutely amazing so welcoming, kind and always willing to help. Two of my biggest disappointments were first the sargassum which didn’t give us any opportunity to enjoy the beach at our hotel. I know this is not your fault and I do appreciate the email advising me that we would not be able to use the beach which gave me an opportunity to look for other locations to go. My biggest upset was only having one restaurant open at night for dinner with the same menu every night. I was not made aware of the other restaurant being closed until I went to the front desk on the night it was supposed to be open. I was extremely disappointed there were a few days were we did day trips and came back to the hotel late in the day tired and we had to eat at the same restaurant with the same menu every night. I just wish if you are going to keep one restaurant open at least rotate the menu. Everything at the hotel is basically the same thing in all locations, even though the food was amazing it just gets boring when you are there for 7 days. The last thing I would also recommend would be to maybe have an atm machine especially when you are on that side of the island it’s very hard to find a location to get money and it would be very convenient to have an atm located at the hotel.
Estada de 7 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Zulfiya

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
The beach area is bad, very strong seaweed smell around the property
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Alberto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
New All new
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Suzana

Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Peturea

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was lovely, excellent service however it was that time of year in the North that the seaweed took over the beach. The hotel tried to contain it but the smell was overwhelming.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Veronica

Estada de 4 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Anna

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall, we had a great stay! The staff were friendly and helpful, the room was clean and comfortable, and the food/drinks were excellent. The only downside was the seaweed on the beach (Sargassum). It brought a strong fishy odor that made it difficult to enjoy the pool area, and the beach itself was covered in large piles of seaweed, making it inaccessible. While we still made use of the pool since we had paid for the experience, the seaweed did detract from the overall enjoyment a bit. We got notice about the seaweed 2 days before the trip from the resort and they gave options for others beaches in the area, which we went to. Before booking, do research on the time of year you are going to avoid Sargassum (piling of seaweed)
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

John Dominic

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was AMAZING! Our stay started weeks before arrival when Marla reached out to help plan our stay and was super responsive to all my inquiries. Then upon arrival, Frisner greeted us with the warmest and most welcoming smile. (more on Frisner later). At the front desk, Janis asked if we would be interested in a room upgrade but didn't stop there...to make sure the room and location met our expectations she asked Marlon (security) to show us the rooms before checking us in...Marlon gave us a little walking tour of the property as well and made great recommendations for local cuisine and attractions. During our stay Arnaldo was there each morning to greet us with a friendly smile and great advice on things to do on the island. We ended most days at the amazing pool (and swim up pool bar:) for drinks by Jean-Claude and light snacks delivered poolside by Shinde (Pan) and Jareese...their attention to our party and service was incredible. My wife and I had our first couples massage by Odalis and Aracelis at the Hibiscus Spa...HEAVEN! Back to Frisner...we were leaving for a beach day trip to the other side of the island and forgot towels...Frisner noticed and chased us down delivering the towels before we drove away. Amazing!
Estada de 5 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jocelyne

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean. Staff was attentive. Food was great. Loved everything about this property. Perfect location to be away from busy streets
Estada de 4 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

maria

Horrible stay, avoid this hotel! Our experience at the JW Marriott was a disaster. The beach was completely covered in rotting seaweed and totally unusable, not at all what was advertised in the photos. No one made any effort to clean it up, and the smell was awful. Worse yet, they charged our credit card multiple times without our authorization. When we tried to resolve this at the front desk, the staff was rude, dismissive, and even borderline nasty about it. No apology, no ownership, just attitude. Between the unusable beach, unhelpful staff, and shady billing practices, this was an absolute nightmare. Do yourself a favor and stay far away.
Estada de 3 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Summer

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was clean and up to date. Restaurants and a coffee shop available on site. We were warned about the seaweed issue but it was very bad. Beach was unusable due to seaweed and surf was much rougher on this side of the island.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Katie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful property with amazing staff.
Estada de 2 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Milan Ariana Savina

Estada de 5 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

April S

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Nia

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing!
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

curtis, Delray Beach

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Always a beautiful stay on the gorgeous hotel ! In oyster pond !
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Steven

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was in excellent condition, TOP NOTCH
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Edonisa

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Katie

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We originally checked in at the Sonesta hotel, but since it was so dirty, we left there and booked the Marriott. When we arrived at the Marriott, the service was amazing, the staff was beyond friendly and very helpful. You can definitely tell that this is a five star hotel. The restaurants are very good, the only thing is is that the hotel is far from everything. It is about 30 minutes from everything and you have to pay $50 cab rides back-and-forth. There is no beaches over there. You have to drive about 20 to 30 minutes to the nearest beach if there was beaches and was near everything it would be much better. This is a very quiet hotel they didn’t have anything going on no live entertainment or anything. But the hotel was very clean. The staff was great. The food was amazing and the rooms were very nice.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Nadia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fantastic service. Memorable ocean front balcony. I can’t get it out of my mind. I will be back again soon!!!!! Thank you all for everything. Jean Claude and Rodeger were the best. Jean Claude made me drinks I will remember for a lifetime. Blessings to you all!!!!
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Patrick

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
N/A
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Melanie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful staff and excellent service!
Estada de 4 nits (maig 2025)