Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ging-Ging Hotel & Resort





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles

Habitació Deluxe, 2 llits dobles
El més destacat
Balcó o pati moblat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, 1 llit doble

Habitació individual superior, 1 llit doble
El més destacat
Balcó o pati moblat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 llit doble (Tourist)

Habitació econòmica, 1 llit doble (Tourist)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Kabarkada, for 8)

Habitació (Kabarkada, for 8)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Looc, Oslob, Cebu, 6025
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Marc Vannelli Oslob
The Marc Vannelli Oslob
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 34 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5000 PHP per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Ging-Ging Hotel Resort Oslob
Ging-Ging Hotel Resort
Ging-Ging Oslob
Ging Ging Hotel Resort
Ging-Ging Hotel & Resort Hotel
Ging-Ging Hotel & Resort Oslob
Ging-Ging Hotel & Resort Hotel Oslob
Preguntes freqüents
Opinions: Ging-Ging Hotel & Resort
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Matthew
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Franklin
Viatge en grup
18 de març de 2025
Franklin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lourdes
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lourdes
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jay
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jay
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Takamitsu
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takamitsu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Sari
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Sari
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheeneelyn, Las Vegas
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheeneelyn
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Atsushi
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
部屋と施設の割には割高感あり
Atsushi
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Victor
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient:
Victor
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
Viatge en parella
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Bervin
Viatge en parella
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bervin
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
DEEPAK KUMAR
Viatge en grup
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
DEEPAK KUMAR
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Zain Ali
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zain Ali
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Troy
12 de març de 2022
Troy
Estada de 3 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Ronalyn
16 de nov. de 2021
Ronalyn
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Dioneia
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dioneia
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Zaira
Viatge en família
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel. Does it's purpose.
Zaira
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Roy
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Comfortable with friendly staff
Roy
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good hotel but needs some updating
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Marina, Adelaide Australia
Viatge en família
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Dirk
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada de 2 nits (jul. 2019)