Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kailani





Serveis populars
El preu actual és de 167 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (4 Single Beds)

Habitació familiar (4 Single Beds)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1027-10 Sashikiji, Oshima, Tokyo, 100-0211
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel MOANA
Hotel MOANA
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.8 de 10, Excepcional, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay i PayPay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kailani Hotel
Hotel Kailani Oshima
Hotel Kailani Hotel Oshima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kailani
Opinions
8,6
Excel·lent
8,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiroyuki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Atsushi
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Atsushi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ヒロミ
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒロミ
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YUHO
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUHO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiaki
Viatge en grup
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
次は夏に訪れたい
Chiaki
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nishimori
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Nishimori
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Takehiro
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2023
Takehiro
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
たけひさ
Viatge en família amb nens petits
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
たけひさ
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
なおき
Viatge en família
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
なおき
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Tamami
Viatge en parella
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamami
8/10, Bo
mie
Viatge en família amb nens petits
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
mie
10/10, Excel·lent
えり
23 d’ag. de 2023
えり
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
hinata
Viatge en grup
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
hinata
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Yukio
Viatge en família
17 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Yukio
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
MAI
30 d’abr. de 2023
MAI
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Kaku
29 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaku
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
TAKAHIRO
19 de nov. de 2022
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Charlie
14 d’ag. de 2022
Charlie
Estada de 4 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
快適さがいまいちでした。。。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
ありさ
Viatge en família amb nens petits
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ありさ
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Alyssa
21 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)