Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Y’s Hotel Shin - Osaka





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Semi Double)

Habitació (Semi Double)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(21 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Double Room (semi double)- Non-Smoking
Semi-Double With Bath
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 428 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nishinakajima 7-12-2, Yodogawa-ku, Osaka, 532-0011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Shinosaka
Smile Hotel Shinosaka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 695 opinions
Preu actual: 51 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Y's Shin-Osaka
Y's HOTEL Shin Osaka
Y’s Hotel Shin - Osaka Hotel
Y’s Hotel Shin - Osaka Osaka
Y’s Hotel Shin - Osaka Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Y’s Hotel Shin - Osaka
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Marlene, Utsunomiya
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlene
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
TARO
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TARO
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Takako
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Takako
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Denny
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denny
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
furuta
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
furuta
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Antoine
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antoine
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jeremy
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremy
Estada de 16 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sunni Lynn, Sunderland
17 d’abr. de 2025
Sunni Lynn
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
naoyuji
4 d’abr. de 2025
naoyuji
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
kunihiko
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kunihiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayumi
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mayumi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Go
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Go
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
AKIKO
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Yoshie
26 de març de 2025
Yoshie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
chi ho
23 de març de 2025
chi ho
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Manami
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manami
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Tasuku
14 de març de 2025
Tasuku
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandra
11 de març de 2025
Alessandra
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yoshihiro
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshihiro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alisha
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alisha
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
sunhee
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sunhee
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)