WAYFARER Matsu

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Osaka, a prop de l'atractiu següent: Dotonbori

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament WAYFARER Matsu

Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors (Studio 25) | 1 dormitori i matalassos amb encoixinament addicional
Façana frontal de l'allotjament
Recepció
Recepció
Estudi Comfort, 2 llits dobles, no fumadors (Studio 25) | 1 dormitori i matalassos amb encoixinament addicional

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Estudi Comfort, 2 llits dobles, no fumadors (Studio 25)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació individual empresarial, 1 llit individual gran, no fumadors (Essential 15)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors (Studio 25)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1-chome-2-7 Minamisenba, Chuo Ward, Osaka, Osaka, 5420081

Què hi ha als voltants

  • Dotonbori - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Mercat Kuromon Ichiba - 13 minuts a peu - 1.2 km
  • Rètol Glico de Dotonbori - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Nipponbashi - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • Castell d'Osaka - 7 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Kitntetsu-Nipponbashi Station: 17 min a peu
  • Matsuyamachi Station: 3 min a peu
  • Aeroport d'Osaka-Itami (ITM): a 27 min en cotxe

Restaurants

  • ‪ビストロ ムースケトン - ‬1 minuts a peu
  • ‪Tombola - ‬1 minuts a peu
  • ‪Cafe & Live Bar LAMP - ‬3 minuts a peu
  • ‪sandwiches - ‬1 minuts a peu
  • ‪R Baker - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

WAYFARER Matsu

Hotel que es va remodelar el 2023 i a prop de Dotonbori
WAYFARER Matsu, amb Rètol Glico de Dotonbori i Mercat Kuromon Ichiba a prop, té molt per oferir. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i atenció multilingüe
  • Màquina expenedora, magatzem d'equipatge i ascensor
  • Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment presenten comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i vàters amb bidet electrònic
  • Televisors de pantalla plana amb canals digitals
  • Frigorífics petits, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Anglès, francès, japonès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Per a famílies

  • Frigorífic petit

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Microones compartit
  • Servei de recepció virtual

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (setmanal)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor (porta de 114 centímetres d'amplada)
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 114 centímetres d'alçada)

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Data de renovació de tot l'allotjament: novembre 2023

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs amb encoixinament addicional

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Vàter amb bidet electrònic
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic petit

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Escriptori
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Mobiliari exclusiu

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 3000 JPY.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 14:00-22:00, cada dia
Els clients rebran un correu electrònic 48 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i els detalls del pany electrònic; la recepció disposa de personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Kabin, abans del registre d'entrada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat) i pany electrònic

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 3 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 3000 JPY.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

WAYFARER Matsu Hotel
WAYFARER Matsu Osaka
WAYFARER Matsu Hotel Osaka

Preguntes freqüents

WAYFARER Matsu accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a WAYFARER Matsu?

En aquest hotel no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a WAYFARER Matsu?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a WAYFARER Matsu?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 3000 JPY.

On es troba WAYFARER Matsu?

Aquest hotel es troba a Minami i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Carrer Comercial Shinsaibashi-suji i Dotonbori. Nipponbashi i Mercat Kuromon Ichiba també són a menys de 2 km. Matsuyamachi Station és a 3 min a peu i Nagahoribashi Station, a 6 min.

Opinions: WAYFARER Matsu

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 22 de 45 opinions
Puntuació 8: Bo. 12 de 45 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 45 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 45 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 45 opinions

8,6/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Timothy

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly, international staff, comfortable, clean room; a good hotel all around.
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Michael, Waterbury

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was a very comfortable hotel room. It also had easy access to a metro station.
Estada de 6 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Margaret

Què no li ha agradat: Neteja
Stayed three nights and there were a few bumps along the way. First, not sure if it was the hotel or Expedia but the email for check-in instructions was never received. I did figure out that there is an app for check-in, which was important as I was arriving close to reception closing time. Easy app to use, and they release your door code to you at 3PM so you have it available when you get there. The app however says check-in, skip reception and go straight to your room. Do not skip reception! Went out for a bit after dropping off bags and got back to the room and they had wiped out the check-in. Called the emergency number and they completed the check-in steps that reception would have done. Nothing more frustrating than to realize you can’t get in your room where all of your belongings are! Second, I arrived just before 10PM and there was a sign in reception that said it was open until 11. Well there was no one there so wouldn’t have been able to complete those steps. Third, as recent reviews have said - the room needs a deep clean. Just had an overall feeling of ‘not clean’. Fourth - yes the bathrooms are tiny! But that at least was known.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

JUAN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great service and clean hotel.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Lam

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was clean except for many stain spots on the floor and chair.
Estada de 10 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Munazza

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was great and our room was quite spacious with 2 beds. But I would have happily given up some of the living area space for a slightly bigger bathroom. Very very small and compact bathroom... not horrible but my gosh! So tiny! I knew this going in from the other reviews so was not totally surprised. One thing I thought was unusual for Japanese hotel was that the carpet was not dirty but heavily stained. The hotel provided slippers for us to wear which was great. A little tiny disappointed that when the room was cleaned on day 3 of our 4 night stay our cups were not washed or changed. Honestly that was the worst of it we were very happy and comfortable in the room.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Lizette

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Es incómodo que solo haya servicio de mostrador de 2pm a 10. La alfombra sucia igual los sobrecamas y las almohadas dan esa apariencia de suciedad, el baño diminuto
Estada de 5 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Michael

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient location to Seoul Station
Estada de 4 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Yan-Kai

It’s highway right outside my window unless you have ear plugs otherwise you wouldn’t be able to sleep.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Nareshkumar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s really good hotel just only wish they have bigger bathrooms.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Michael

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Cyrielle

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
L’hôtel nous a indiqué pouvoir réceptionné des bagages envoyés depuis une précédente destination, chose que nous avons faite. La veille de notre départ (après 3j), toujours pas de bagage. Quand je l’indique à la réceptionniste celle ci me répond simplement « OK et qu’est ce que je peux y faire ? » mot pour mot. Elle nous a dit de nous débrouiller avec le papier de reçu d’envoi des bagages. Nous avons dû nous rendre dans l’autre hôtel de la chaîne pour demander de l’aide à la réceptionniste ! Celle ci nous a localisé nos bagages grâce à un site de traçage de celui-ci, en nous indiquant que notre hôtel aurait pu le faire ! Au final, la livraison de nos bagages a été refusée par la réception sans que nous sachions pourquoi, nous avons dû nous rendre dans la station yamato pour les récupérer. Cette expérience désastreuse en terme de service client et de relation humaine, ajouté à l’état déplorable de la moquette de la chambre ainsi que des tâches plus que douteuses sur le canapé chambre 603, PLUS JAMAIS !
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Brian

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Mary

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom smelled. Lock shower area smelled.
Estada de 7 nits (març 2025)

8/10, Bo

injin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
良かったです。
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Koichiro

Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Miguel Alejandro

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel muy limpio, muy bien ubicado. Cuartos tienen lo justo.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ranin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Personale che parla inglese!
Estada de 8 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Sang yong

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
지하철역 가깝고 편리함
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Oi Kuen

Estada de 3 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Rohan

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Great stay

The hotel was easy to check in with the app.. Didn't need any interaction with the front desk. It's located close to the action but not right in it and right by a subway stop. The wifi was amazing and was a relief as I needed to remote work. Bathroom was a bit tighter than I would have liked but did the job. Would definitely stay here given the price to value ratio.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

YUJING

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
40 usd per night and got a 3m x 4m room(incl a small bathroom. Very worthy. And it is near townarea
Estada de 4 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 8 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

TZU FEN

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

CHOUNGMIN

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깨끗하고, 시내 접근성 좋은 숙소네요. 좋습니다~
Estada de 3 nits (ag. 2024)