Sakura Osakajo Kita Hotel
Hotel al passeig marítim amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Osakajo Kita Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
12 de gen. - 13 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Candeo Hotels Osaka The Tower
Kita
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.286 opinions
Preu actual: 134 €
13 de gen. - 14 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-1 Amijimacho Miyakojima Ward, Osaka, Osaka, 534-0026
Sobre aquest allotjament
Sakura Osakajo Kita Hotel
Allotjaments similars

Weekly Green In Namba
Weekly Green In Namba
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 34 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Sakura Osakajo Kita
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sakura Osakajo Kita Hotel
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
9,6
Comoditats
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
MIKI
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
MIKI
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en parella
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
KEIKO
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIKO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Connor
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Connor
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Erick
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
??
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
denis
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
denis
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
yoshiyuki
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
yoshiyuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
25 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
??
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Julia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maureen
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maureen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rustam
23 de maig de 2025
Rustam
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Helena
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Helena
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
19 d’abr. de 2025
Clara
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luke
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Mathis
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
guillaume
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guillaume
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Franz
31 de març de 2025
Franz
Estada de 2 nits (març 2025)

















