Hotel Quartz Shin Osaka
Hotel a Osaka amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Quartz Shin Osaka





Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Six Senses Kyoto
Districte de Higashiyama
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 23 opinions
Preu actual: 703 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-8-11, Miyahara, Yodogawa-ku, Osaka, 532-0003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rose Lips Shinsaibashi - Adults Only
Rose Lips Shinsaibashi - Adults Only
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 19 opinions
Preu actual: 111 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 330 i 848 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1100 JPY per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1100 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1100 JPY.
- Càrrec pel llit addicional: 3240.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Quartz
Quartz Shin Osaka
Hotel Quartz Shin Osaka Hotel
Hotel Quartz Shin Osaka Osaka
Hotel Quartz Shin Osaka Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Quartz Shin Osaka
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Sa., 岐阜
Viatge en grup
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Sa.
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
JAL, 横浜
Viatge de negocis
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAL
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
HSUNMING
Viatge de negocis
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSUNMING
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
John, Osaka
Viatge en parella
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
John
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
chusar
Viatge en grup
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chusar
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Yisheng
Viatge en família
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒的飯店
Yisheng
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
KEIJI
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIJI
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
SATOSHI
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SATOSHI
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
satosixx, 東京都
Viatge en parella
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
satosixx
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Tadahiko
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tadahiko
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)