Hotel New Yutaka
Hotel a Izumisano amb servei gratuït de transport per la zona i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Yutaka





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 459 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

915-1 Nakasho, Izumisano, Osaka-fu, 598-0061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OMO Kansai Airport by Hoshino Resorts
OMO Kansai Airport by Hoshino Resorts
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.525 opinions
Preu actual: 67 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1100 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 550 JPY per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel llit addicional: 3800.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel New Yutaka
Hotel New Yutaka Izumisano
New Yutaka
New Yutaka Izumisano
Hotel New Yutaka Hotel
Hotel New Yutaka Izumisano
Hotel New Yutaka Hotel Izumisano
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Yutaka
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Masaya
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Masaya
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kotaro
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kotaro
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Casey
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casey
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
The
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The
Estada de 10 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathon
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sayaka, Hassocks
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayaka
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
aly
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
aly
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Kenichi
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Kenichi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
SHINGO
Viatge de negocis
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SHINGO
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
昌之
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
昌之
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
kannabe
Viatge de negocis
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出張で泊まりました。
kannabe
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
なな
Viatge de negocis
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
なな
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
空港近く
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de juny de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
猫のおじさん, 日本 四国
3 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
普通のビジネスホテルです
猫のおじさん
8/10, Bo
Genkoku, Kanagawa
11 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
空港への送迎無料・WiFiは繋がらなかった
Genkoku
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Gillian, New Brunswick, CA
29 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfy stay
Gillian
10/10, Excel·lent
Shahdan
21 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahdan
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
YU CHING, HONG KONG
3 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació