HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Dotonbori

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Minibar, escriptori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Detall de l'interior
Mapa de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Vestíbul

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1-16-5, Higashi Shinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 542-0083

Què hi ha als voltants

  • Rètol Glico de Dotonbori - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Dotonbori - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Mercat Kuromon Ichiba - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Nipponbashi - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Cúpula Kyocera d'Osaka - 3 minuts en cotxe - 3.2 km

Com moure’s per la zona

  • Kitntetsu-Nipponbashi Station: 11 min a peu
  • Shinsaibashi Station: 7 min a peu
  • Aeroport d'Osaka-Itami (ITM): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪炭火焼肉ホルモン じゃん - ‬1 minuts a peu
  • ‪お好み焼翁 - ‬1 minuts a peu
  • ‪魚はん - ‬1 minuts a peu
  • ‪銀平大阪心斎橋店 - ‬1 minuts a peu
  • ‪ふぐ・かに専門玄品 - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Hotel a prop de Dotonbori
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi, amb Rètol Glico de Dotonbori i Teatre Namba Grand Kagetsu a prop, ofereix comoditats com ara un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar continental (de pagament), aparcament (de pagament) i magatzem d'equipatge
  • Ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
A HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi, totes les habitacions tenen avantatges com ara pel·lícules d'estrena i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres profundes i vàters amb bidet electrònic
  • Televisors de 50 polzades amb reproductors de DVD i pel·lícules d'estrena
  • Frigorífics, microones i cafeteres/teteres

Idiomes

Anglès i japonès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (1800 JPY per nit); descomptes disponibles
  • Aparcament les instal·lacions (1800 JPY per nit)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 550 JPY per adult i 550 JPY per nen
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Reproductor de DVD

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 9 plantes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera profunda
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles
  • Vàter amb bidet electrònic

Entreteniment

  • Pel·lícules d'estrena
  • Reproductor de DVD
  • Televisor de 50 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Microones
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 550 JPY per adult i 550 JPY per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1800 JPY per nit.
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1800 JPY per nit (a 160 m).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Shanzerize Higashi Shinsaibashi Osaka
Shanzerize Higashi Shinsaibashi Osaka
Shanzerize Higashi Shinsaibashi
Kanade Osaka Shinsaibashi
HOTEL KANADE Higashi Shinsaibashi Osaka
KANADE Higashi Shinsaibashi Osaka
KANADE Higashi Shinsaibashi
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Hotel
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Osaka
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Hotel Osaka

Preguntes freqüents

HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Hi ha aparcament disponible per 1800 JPY per nit. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Aquest hotel es troba a Minami i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Carrer Comercial Shinsaibashi-suji, Dotonbori i Rètol Glico de Dotonbori. Nipponbashi i Teatre Namba Grand Kagetsu també són a menys de 15 min. Shinsaibashi Station és a 7 min a peu i Nagahoribashi Station, a 7 min.

Opinions: HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 101 de 288 opinions
Puntuació 8: Bo. 125 de 288 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 32 de 288 opinions
Puntuació 4: Deficient. 17 de 288 opinions
Puntuació 2: Horrible. 13 de 288 opinions

7,8/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Because I have stayed here before, I feel that it is very good, so I choose this hotel again when I come to Osaka this time. I booked a deluxe double room, but this time I don’t know if it’s because of the separation problem. Both my partner and I feel that the room is smaller than the previous room of the same type. The bed is also very, very soft this time, because I stayed for 9 nights in a row , It makes me feel sore and backache. However, the room is still slightly larger than hotels in the same area, and it is clean and comfortable. But I don’t know why hotels always turn off the light in my room at about 11 am every day(every day). Sometimes it will turn on the light soon, and sometimes I need to call the front desk to ask the staff for help before turning on the light again. The first one or two days I was so scared of the time the lights were turned off, I was in the bathroom and it freaked me out, because I stayed 9 nights so by the end I was kind of used to it and was just guessing when the lights would turn off and when they would come back on again. In addition, the hotel requires that the notice of cleaning the room be pasted on the door before 3 p.m. to clean the room. Although I posted it on the door on time one day, they didn't clean my room. I wonder if it was because they was too busy? The hotel staff's English is not very good, but they are also polite and have smiling. They still try their best to communicate with the guests, and they can also use Googl
Estada de 9 nits (des. 2022)

8/10, Bo

Wing Wa

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

Gavin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

10/10, Excel·lent

Jiwhan

Estada de 2 nits (des. 2022)

8/10, Bo

YUEH HUA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

非常好

飯店位於鬧區,附近購物與用餐都很方便
Estada de 4 nits (nov. 2022)

8/10, Bo

Hsiang Ju

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2022)

4/10, Deficient

ユウ

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
22時半頃チェックインしたのですが、部屋に行くと掃除がされておらず、先客が使ったままになっていました。 フロントに言って部屋を変えてもらいました。
Estada d’1 nit (oct. 2022)

10/10, Excel·lent

Holly E

Estada de 3 nits (ag. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

今回はイマイチな感じでした。

受付の方の対応は、まあ普通でした。 広くて値段の高い部屋を選びましたが、他の部屋と比べると若干狭い感じがしました。 部屋に入ると蒸し暑かったですが、クーラーの効きが良くすぐに涼しくなりました。 お風呂とトイレは臭い匂いがしました。 トイレの排水はボタンが壊れていて、自動で流してくれるのを使うしかなかったです。 今回の部屋はハズレでした。
Estada d’1 nit (jul. 2022)

8/10, Bo

takahiro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2022)

4/10, Deficient

としあき

Estada d’1 nit (maig 2022)

10/10, Excel·lent

Yasuhiro, Nkanoku Yayoityou

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
立地が最高
Estada d’1 nit (març 2022)

2/10, Horrible

shuichi, Tokyo

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ウォシュレットが冷水 2泊掃除無し
Estada de 2 nits (gen. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (jul. 2021)

8/10, Bo

takahiro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2021)

8/10, Bo

takahiro

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (nov. 2020)

8/10, Bo

takahiro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

takahiro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)

8/10, Bo

takahiro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2020)

10/10, Excel·lent

TAKAHIRO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 2 nits (ag. 2020)

8/10, Bo

takahiro

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2020)

8/10, Bo

スウ, 東京都

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
ラブH系なので 窓がないので 外気を入れれない
Estada d’1 nit (jul. 2020)