Quality Hotel Skifer
Hotel per a famílies a Oppdal amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Hotel Skifer





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 123 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(106 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (2 Adults + 2 Children)

Habitació familiar (2 Adults + 2 Children)
8,0 sobre 10
Molt bo
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(48 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Family Room
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions connectades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Double Bed Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

O. Skasliens vei 9, Oppdal, 7340
Sobre aquest allotjament
Quality Hotel Skifer
Allotjaments similars

Oppdal Gjestetun Hotell
Oppdal Gjestetun Hotell
- Cuina
- S’admeten animals
- Espai a l’aire lliure
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 445 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 180 NOK per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 300 NOK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 NOK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 20 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Skifer
Skifer Hotel
Skifer Hotel Oppdal
Skifer Oppdal
Scandic Partner Skifer Hotel Oppdal
Quality Hotel Skifer Oppdal
Scandic Partner Skifer Oppdal
Scandic Partner Skifer
Quality Hotel Skifer
Quality Skifer Oppdal
Quality Skifer
Quality Hotel Skifer Hotel
Quality Hotel Skifer Oppdal
Quality Hotel Skifer Hotel Oppdal
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Quality Hotel Skifer
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,8
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirt
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirt
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Peggy
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peggy
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Shilo
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shilo
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sara
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sara
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth Albert
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth Albert
Estada de 10 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ragnar L
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ragnar L
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wenche Niemeyer
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God frokost!
Wenche Niemeyer
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Steffen
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parkeringsfelle
Steffen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Matthew
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Convenient and good location. Not four stars
Matthew
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Isak
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isak
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kari Nordang
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kari Nordang
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Odd Emil
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odd Emil
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kristine
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristine
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Beda Christie
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beda Christie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Randi Viken
6 d’ag. de 2025
Randi Viken
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Harald Aage
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald Aage
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Randi
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Randi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Lars Helge
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lars Helge
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Ronny
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend.
Ronny
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Leif Bjørn
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif Bjørn
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada d’1 nit (jul. 2025)

