Wayn-Zen Onna Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja Kariyushi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wayn-Zen Onna Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (Western Style)

Habitació, 1 llit doble (Western Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, For 2 Guests)

Habitació tradicional (Japanese Style, For 2 Guests)
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Dúplex (Japanese Western Room)

Dúplex (Japanese Western Room)
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
3 Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals (Western Style)

Habitació, 2 llits individuals (Western Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Other
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1765-13 Nakama, Onna, Okinawa, 904-0401
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Retreat House IPE
Retreat House IPE
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 7 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Wayn-Zen Hotel
Wayn-Zen Onna
Hotel Wayn-Zen Onna Hotel Onna
Onna Wayn-Zen Onna Hotel Hotel
Hotel Wayn-Zen Onna Hotel
Wayn-Zen Onna Hotel Onna
Wayn-Zen
Wayn Zen Onna Hotel
Wayn-Zen Onna Hotel Onna
Wayn-Zen Onna Hotel Hotel
Wayn-Zen Onna Hotel Hotel Onna
Preguntes freqüents
Opinions: Wayn-Zen Onna Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
xixi
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安静舒适
xixi
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
yui lam
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yui lam
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Drew
Viatge de negocis
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Drew
Estada de 7 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
KENTA
Viatge de negocis
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KENTA
Estada de 7 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
SHOJI
6 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
SHOJI
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒的體驗
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Chad, Kin Okinawa
Viatge en parella
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Heung Ming
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A private and quiet place to stay
Heung Ming
Estada de 2 nits (juny 2019)