HOTEL StoRK
Hotel a Naha, a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de DFS Galleria Okinawa
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL StoRK





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors

Habitació estàndard, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(39 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Aire condicionat
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Canals digitals
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, fumadors

Habitació est àndard, fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Aire condicionat
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Canals digitals
Carregar totes les fotos de: Double Room with Small Double Bed Non smoking

Double Room with Small Double Bed Non smoking
Aire condicionat
Calefacció
Rentadora
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Double Room with Small Double Bed Smoking

Double Room with Small Double Bed Smoking
Aire condicionat
Calefacció
Rentadora
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Double Room with Small Double Bed

Double Room with Small Double Bed
Aire condicionat
Calefacció
Rentadora
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-6-40, Omoromachi, Naha, Okinawa-ken, 900-0006
Sobre aquest allotjament
HOTEL StoRK
Allotjaments similars

HOTEL THE CUBE Naha Kokusai Street
HOTEL THE CUBE Naha Kokusai Street
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Bar
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 695 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 6 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Stork
Hotel Stork Naha
Stork Hotel
Stork Naha
Hotel Stork Naha, Okinawa Prefecture
Hotel Stork Naha Shintoshin Okinawa Prefecture
HOTEL StoRK Naha
HOTEL StoRK Hotel
HOTEL StoRK Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL StoRK
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Tsz Kit
18 d’oct. de 2025
Tsz Kit
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryota
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryota
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
NOBORU
9 d’ag. de 2025
NOBORU
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Maho
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maho
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
SHINGO
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINGO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
EIJI
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsuyoshi
8 de jul. de 2025
Tsuyoshi
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ryuhei
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
いいデス
ryuhei
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
rie
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rie
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
HISASHI
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HISASHI
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUHIDE
7 de juny de 2025
KAZUHIDE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KOUICH
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KOUICH
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
morio
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
morio
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
AKIRA
25 de maig de 2025
AKIRA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hiroyoshi
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyoshi
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
REIKO
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal ·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
REIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
サービスが充実していました
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
WEN PING
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEN PING
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Shigemi
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigemi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KATSUNORI
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
KATSUNORI
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
tadafumi
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
tadafumi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
RIE
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RIE
Estada de 2 nits (abr. 2025)








