Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Shalala





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Sofa Bed)

Habitació amb dos llits individuals (with Sofa Bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Sofà llit
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Massage Chair)

Habitació amb dos llits individuals (with Massage Chair)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2041 Ikehara, Okinawa, Okinawa, 904-2141
Sobre aquest allotjament
Hotel Shalala
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL SHALALA Okinawa City
SHALALA Okinawa City
HOTEL SHALALA Hotel
HOTEL SHALALA Okinawa
HOTEL SHALALA Hotel Okinawa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Shalala
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,0
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大満足
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
あいか
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あいか
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
CHIA-CHE
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIA-CHE
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Teresa
Viatge en parella
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
ケンイチ
16 d’oct. de 2023
ケンイチ
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Chiu kwong
Viatge en família
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Classic
Chiu kwong
Estada de 2 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Matthew
3 de gen. de 2023
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
HIROTO
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
うるま市に御用なら…
HIROTO
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
Ryuichi
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
忘れることは、無いホテルになりました。
Ryuichi
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 23 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
たけうま, 名古屋
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
たけうま
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
KYEONG YEOL
Viatge en família
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KYEONG YEOL
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
ADRIENNE
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exquisite Service
ADRIENNE
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
態度親切 適合自駕遊住宿
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Organise breakfast
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
SHINGO
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHINGO
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
ナチ, 大阪
Viatge en família
13 de maig de 2019
ナチ
Estada d’1 nit (maig 2019)