Tennen Onsen Ariston Hotel Oita
Hotel a Oita amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Tennen Onsen Ariston Hotel Oita





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(24 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Escriptori
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Servei de recepció
Wifi gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Escriptori
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Servei de recepció
Wifi gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-chome-2-1 Kanaikemachi, Oita, Oita, 870-0026
Sobre aquest allotjament
Tennen Onsen Ariston Hotel Oita
Allotjaments similars

Art Hotel Oita
Art Hotel Oita
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 801 opinions
Preu actual: 28 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1540 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Ariston Hotel Oita
Tennen Onsen Ariston Oita Oita
Tennen Onsen Ariston Hotel Oita Oita
Tennen Onsen Ariston Hotel Oita Hotel
Tennen Onsen Ariston Hotel Oita Hotel Oita
Preguntes freqüents
Opinions: Tennen Onsen Ariston Hotel Oita
Opinions
8,2
Molt bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de nov. de 2025
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Machiko
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Machiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
のぞみ
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
のぞみ
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Ryosuke
8 d’oct. de 2025
Ryosuke
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshifumi
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshifumi
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKO
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKO
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Koji
Viatge de negocis
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koji
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Otani
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Otani
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDETOSHI
Viatge en família amb nens petits
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDETOSHI
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
osamu
1 de set. de 2025
osamu
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ishikawa
31 d’ag. de 2025
Ishikawa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
KENTA
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENTA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
MAYUMI
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAYUMI
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
HONOKA
17 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
HONOKA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
??
16 d’ag. de 2025
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideo
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ryuutarou
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ryuutarou
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
takaaki
Viatge de negocis
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takaaki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
masahiko
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
masahiko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
TAKASHI
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKASHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
HIROKO
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
HIROKO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
YOSUKE
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
YOSUKE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
7 de jul. de 2025
James
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yohei
Viatge de negocis
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Yohei
Estada d’1 nit (juny 2025)








