HOTEL NUPKA
Alberg a Obihiro amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL NUPKA





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, només per a homes, no fumadors

Dormitori compartit, només per a homes, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, només per a dones, no fumadors

Dormitori compartit, només per a dones, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit individual gran, no fumadors, banyera

Habitació doble econòmica, 1 llit individual gran, no fumadors, banyera
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 llit doble, no fumadors, bany privat

Habitació individual econòmica, 1 llit doble, no fumadors, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors, bany privat

Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20-3, W2-S10, Obihiro, Hokkaido, 080-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Grand Terrace Obihiro
Hotel Grand Terrace Obihiro
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 731 opinions
Preu actual: 51 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 600 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL NUPKA Obihiro
HOTEL NUPKA Hostel
HOTEL NUPKA Obihiro
HOTEL NUPKA Hostel/Backpacker accommodation
HOTEL NUPKA Hostel/Backpacker accommodation Obihiro
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL NUPKA
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takashi
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takashi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
??
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takashi
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takashi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
AKIHITO
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIHITO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HISAKA
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HISAKA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Masato
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Masato
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
トイレが手狭…
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
まーくん, 北海道札幌市
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
まーくん
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
JURI
Viatge en grup
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JURI
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
akio
15 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素泊まりにはベスト
akio
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room is clean, nicely designed but really small
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
YOSHIKO
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YOSHIKO
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
きれいなゲストハウス
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Noriko, Sapporo
Viatge en família
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Noriko
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)