Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mohren





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 310 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Category C)

Habitació individual (Category C)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marktplatz 6, Oberstdorf, BY, 87561
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Filser
Hotel Filser
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 54 opinions
Preu actual: 286 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.80 EUR per persona i per nit per adult, i 3.15 EUR per nit per client d'entre 12 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 18 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 18 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mohren
Hotel Mohren Oberstdorf
Mohren Hotel
Mohren Oberstdorf
Mohren Hotel Oberstdorf
Hotel Mohren Hotel
Mohren Hotel Oberstdorf
Hotel Mohren Oberstdorf
Hotel Mohren Hotel Oberstdorf
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mohren
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natascha
Viatge de negocis, Viatge en grup
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderbare Tage
Natascha
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Margret
Viatge en parella
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margret
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
christine
13 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
christine
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Norbert
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Norbert
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mathieu
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathieu
Estada de 7 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en família
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en grup, Viatge en família
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada de 7 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en parella
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
10/10, Excel·lent
Jørgen Erik K
15 d’ag. de 2022
Jørgen Erik K
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
AXEL
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AXEL
Estada de 4 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Ute, Bergisch Gladbach
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Ute
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Holger, Frankfurt am Main
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
JennyWong, Burnaby
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JennyWong
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Laura
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 6 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)