Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel-Restaurant Zum Karpfen





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mainstraße 8, Obernburg, BY, 63785
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gutsmühle
Hotel Gutsmühle
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 53 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 18:00 i les 22:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Restaurant Zum Karpfen
Hotel Restaurant Zum Karpfen
Hotel-Restaurant Zum Karpfen Hotel
Hotel-Restaurant Zum Karpfen Obernburg
Hotel-Restaurant Zum Karpfen Hotel Obernburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel-Restaurant Zum Karpfen
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Annika
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annika
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
stefan
Viatge en parella
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
stefan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Brigitte
Viatge en família
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brigitte
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Per-Göran
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per-Göran
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Arjan
Viatge de negocis
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arjan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Mathias
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathias
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Sascha
Viatge de negocis
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sascha
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Stefan
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
24 de jul. de 2023
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Klaus
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Christoph
18 de jul. de 2022
Christoph
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Tarja
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutustumisen arvoinen
Tarja
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge de negocis
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schönes Hotel in der Altstadt
Jonas
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Klaus
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Dirk
Viatge de negocis
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Danijela
Viatge en família
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danijela
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ingo
Viatge de negocis
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingo
Estada d’1 nit (maig 2022)