Hotel Falster
Hotel a Nykøbing Falster amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Falster





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 157 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(22 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stubbekøbingvej 150, Nykøbing Falster, 4800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Saxkjøbing
Hotel Saxkjøbing
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 207 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 95 DKK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 DKK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Dinamarca. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Falster Nykobing Falster
Falster Nykobing Falster
Hotel Falster Hotel
Hotel Falster Nykøbing Falster
Hotel Falster Hotel Nykøbing Falster
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Falster
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kurt
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Håkan
28 d’abr. de 2025
Håkan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Vibeke
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vibeke
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació




Michael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Leif
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Leif
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
9 d’abr. de 2025
Brian
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Rasmus
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Træls
Rasmus
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Eric
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sean
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rolf
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Rolf
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Morten
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Morten
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tonny
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Tonny
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Flemming Tidemark
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flemming Tidemark
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tina
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susanne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
O.B.
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
O.B.
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Allan Munch
14 de febr. de 2025
Allan Munch
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Folke
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Folke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Morten
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Morten
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karsten Jul
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karsten Jul
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cecilie
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cecilie
Estada d’1 nit (gen. 2025)