Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament dasPaul Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
3 dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, vistes al riu

Habitació doble clàssica, vistes al riu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
3 dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual clàssica

Habitació doble per a ús individual clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
3 dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Leo Nuremberg by IHG
Centre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 497 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kaiserstraße 22, Nuremberg, 90403
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sorat Hotel Saxx Nürnberg
Sorat Hotel Saxx Nürnberg
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 17.9 EUR per adult i 9.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 EUR per nit (a 135 m i obert les 24 hores).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i PayPal.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
dasPaul Hotel Nürnberg
dasPaul Nürnberg
dasPaul Hotel Nuremberg
dasPaul Hotel
dasPaul Nuremberg
dasPaul Hotel Hotel
dasPaul Hotel Nuremberg
dasPaul Hotel Hotel Nuremberg
Preguntes freqüents
Opinions: dasPaul Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gaby
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaby
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kerry
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kerry
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariella
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
stephan
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephan
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Daniela
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de març de 2025
Daniela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gilles
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zentrales unscheinbares Hotel
Gilles
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jes
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jes
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecilia
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecilia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ron
20 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gewollt aber leider nicht gekonnt
Ron
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
zack
19 de des. de 2024
zack
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en parella
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Justin
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CRISTINA
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
CRISTINA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
MEI KIT
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MEI KIT
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maho
Viatge en parella
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Raymond
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Matthias
18 d’oct. de 2024
Matthias
Estada de 2 nits (oct. 2024)