Perla, Resort & Entertainment
Hotel de luxe amb 3 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Perla, Resort & Entertainment





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 160 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Llits addicionals
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, 1 llit doble o 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kidriceva 7, Nova Gorica, 5000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Park, Hotel & Entertainment
Park, Hotel & Entertainment
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 45 opinions
Preu actual: 140 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els menors de 18 anys no poden accedir a la piscina, a les instal·lacions de fitnes ni a la banyera d'hidromassatge, mentre que els menors de 10 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Eslovènia. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Casino Perla
Perla Casino
Perla Casino & Hotel
Perla Casino & Hotel Nova Gorica
Perla Casino Nova Gorica
Perla Casino Hotel Nova Gorica
Perla Casino Hotel
Perla Resort Entertainment Nova Gorica
Perla Resort Entertainment
Perla Entertainment Nova Gorica
Hotel Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Nova Gorica Perla, Resort & Entertainment Hotel
Hotel Perla, Resort & Entertainment
Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Perla Casino Hotel
Perla Entertainment
Perla, Resort & Entertainment Hotel
Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Perla, Resort & Entertainment Hotel Nova Gorica
Preguntes freqüents
Opinions: Perla, Resort & Entertainment
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Cristian
7 de març de 2025
Cristian
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Carlos
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Giorgio
31 d’ag. de 2024
Giorgio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
casey
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
casey
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
danilo
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
danilo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pasquale
5 d’abr. de 2024
Pasquale
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
BRUSINI
Viatge en família
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BRUSINI
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Francesco
20 d’ag. de 2023
Francesco
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyed la perla
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gutes Stadthotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
David
24 d’abr. de 2023
David
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Filippo
10 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filippo
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
Giacomo
8 de jul. de 2022
Giacomo
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Gualtiero
25 de febr. de 2022
Gualtiero
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Roberto
10 de gen. de 2022
Roberto
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Christiana
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christiana
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
HERVE
5 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres confortable
HERVE
Estada de 2 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
roberto
Viatge de negocis
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roberto
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Max, Roma
Viatge en parella
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
marco
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marco
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Tiziana
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiziana
Estada d’1 nit (gen. 2020)