Hotel NEO Cirebon by ASTON
Hotel a Cirebon Nord amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel NEO Cirebon by ASTON





Serveis populars
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Kapten Samadikun No. 60, North Cirebon, West Java, 45121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Luxton Cirebon Hotel and Convention
The Luxton Cirebon Hotel and Convention
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 90 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Samadikun Cirebon
Hotel NEO Samadikun
NEO Samadikun Cirebon
NEO Samadikun
NEO Cirebon
Hotel NEO Cirebon
Neo Cirebon By Aston Cirebon
Hotel NEO Cirebon by ASTON Hotel
Hotel NEO Cirebon by ASTON North Cirebon
Hotel NEO Cirebon by ASTON Hotel North Cirebon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel NEO Cirebon by ASTON
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Morten
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
To netter
Morten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shunsuke
15 de març de 2025
Shunsuke
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Nyoman
3 de març de 2024
Nyoman
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Adam
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient
Adam
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good overnight stop
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Murni
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murni
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Rinovzky
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Memuaskan .
Rinovzky
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Ferry
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferry family
Ferry
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Yanto, Bogor
23 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nice
Yanto
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hôtel accueillant, petit-déjeuner excellent
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
erik
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Very poor breakfast
erik
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
fanny
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fanny
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Tri, Jakarta
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice room
Tri
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
noldy
17 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nginep ga susah
noldy
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Zulkarnain
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zulkarnain
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
チェッピー, 東京
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
チェッピー
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Zulkarnain
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zulkarnain
10/10, Excel·lent
Zulkarnain
10 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang nyaman untuk harga yang terjangkau
Zulkarnain
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de març de 2018
Services and towels
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Koenraad
3 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
disappointment
Koenraad
Estada de 2 nits (nov. 2017)