Apart-Hotel
Hotel a Norden amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Apart-Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Minibar
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Minibar
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Habitació doble superior
El més destacat
Balcó o pati
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Norddeicher Str. 86, Norden, 26506
Sobre aquest allotjament
Apart-Hotel
Allotjaments similars

HotelPension Am Hafen
HotelPension Am Hafen
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Apart-Hotel Norden
Apart-Hotel Hotel
Apart-Hotel Norden
Apart-Hotel Hotel Norden
Preguntes freqüents
Opinions: Apart-Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Lars Meldgaard
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars Meldgaard
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)








