Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Thon Partner Hotel Vinstra





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 162 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUSTVEGEN 81, Nord-Fron, 2640
Sobre aquest allotjament
Thon Partner Hotel Vinstra
Allotjaments similars

Jafs Sinclair
Jafs Sinclair
- Aparcament inclòs
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Bar
7.0 de 10, Bé, 40 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 NOK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Thon Partner Vinstra Nord Fron
Thon Partner Hotel Vinstra Hotel
Thon Partner Hotel Vinstra Nord-Fron
Thon Partner Hotel Vinstra Hotel Nord-Fron
Preguntes freqüents
Opinions: Thon Partner Hotel Vinstra
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kari Leine
14 de juny de 2025
Kari Leine
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Line
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Line
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Magnus
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Helt greit
Magnus
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Pauline
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauline
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overpriset
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
22 de maig de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Marita Sølvi Nordgård
Viatge en família
11 de maig de 2025
Marita Sølvi Nordgård
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amir
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amir
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anders Nicolai
25 d’abr. de 2025
Anders Nicolai
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eva
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helt greit, men ikke noe mere
Eva
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Øystein Granbu
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Øystein Granbu
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thor
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Terje
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terje
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lars Petter
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lars Petter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Irene
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enkelt men bra hotel
Irene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Agnete
27 de des. de 2024
Agnete
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Kari
15 de des. de 2024
Kari
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean
2 de nov. de 2024
Jean
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Atle
9 de set. de 2024
Atle
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan Ivar
Viatge en grup
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan Ivar
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Roger Arne
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger Arne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Anita Jahr
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita Jahr
Estada d’1 nit (ag. 2024)