Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Santuari Toshogu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Japanese Style, Main Building )

Habitació familiar (Japanese Style, Main Building )
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, edifici annex (Japanese Style)

Habitació familiar, edifici annex (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
En un edifici annex
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 Honcho, Nikko, Tochigi, 321-1434
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 249 opinions
Preu actual: 78 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Nikko Green Natsukashiya Fuwari
Green Natsukashiya Fuwari
Natsukashiya Fuwari Hotel Nikko
Nikko Green Hotels Natsukashiya Fuwari
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Hotel
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Nikko
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Kory
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kory
Estada de 2 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2021
お手頃
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Grace
Viatge en família amb nens petits
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grace
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Bill
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bill
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ally, Sydney
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ally
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
可もなく不可もなく。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
J, Thailand
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)