Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Harvest Kinugawa





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Western)

Habitació Deluxe (Western)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Harvest Kinugawa es troba a Nikko. A més de visitar punts de referència com ara Santuari Toshogu, no et pots perdre altres atraccions turístiques, com Tobu World Square i Meravelles d'Edo. També val la pena visitar Nikko Hanaichimonme i Gran Laberint Palladium.

14-10, Kinugawaonsenohara, Nikko, Tochigi-ken, 321-2522
Què hi ha als voltants
- Tobu World Square - 4 minuts a peu - 0.4 km
- Kinu Tateiwa Otsuribashi - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
- Meravelles d'Edo - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
- Pont Fureai - 4 minuts en cotxe - 3.1 km
- Santuari Toshogu - 23 minuts en cotxe - 17.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- すふぃんくす - 9 minuts a peu
- カフェテリアレストラン ワールド - 6 minuts a peu
- 足湯カフェ espo - 2 minuts en cotxe
- カーニバル - 5 minuts a peu
- 水辺のカフェテラス - 3 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel Harvest Kinugawa
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 2695 i 2695 JPY per adult, i entre 1100 i 1705 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa
Harvest Kinugawa Nikko
Harvest Kinugawa
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa Resort
Hotel Harvest Kinugawa Resort Nikko
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Harvest Kinugawa
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
10 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
6/10, Acceptable
タエコ
9 d’ag. de 2022
タエコ
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
j
21 de set. de 2021
j
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
RIO
26 de des. de 2020
RIO
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Seiichi
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
満足
Seiichi
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
karube
10 de set. de 2018
karube
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い^ ^
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de jul. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Chun Yu
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun Yu
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
roy
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roy
Estada de 2 nits (oct. 2017)