Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Honke Bankyu





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, banyera (Main Wing)

Habitació tradicional, banyera (Main Wing)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (Main Wing)

Habitació tradicional, bany compartit (Main Wing)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

749 Yunishikawa, Nikko, Tochigi-ken, 321-2601
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Honke Bankyu Inn Nikko
Honke Bankyu Inn
Honke Bankyu Nikko
Honke Bankyu
Honke Bankyu Hotel Nikko
Honke Bankyu Ryokan Nikko
Honke Bankyu Nikko
Honke Bankyu Ryokan
Honke Bankyu Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Honke Bankyu
Opinions
9,4
Magnífic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Bilguun
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bilguun
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Toshiaki
Viatge en família
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
江戸村
Toshiaki
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
絶対行くべき宿




Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
yahui
Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yahui
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
S&D, Seattle
Viatge en parella
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S&D
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
AOI
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AOI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
MASAAKI
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
忘れ物を送って下さりありがとうございございました
MASAAKI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Yoji
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした
Yoji
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Rob, Portland, OR
Viatge en família
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Miyuki
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事がおいしい宿
Miyuki
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Rita
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rita
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Geoff, Hong Kong
Viatge en parella
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoff
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Richard
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
IZURU
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IZURU
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Robert
13 de maig de 2018
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bijzondere ervaring
Robert
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
古舊日本風格的旅館
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
KATSUYA
30 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
川沿い露天風呂が最高
KATSUYA
Estada d’1 nit (nov. 2017)