Rihga Royal Hotel Niihama
Hotel al centre a Niihama amb 6 restaurants i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Rihga Royal Hotel Niihama





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, no fumadors

Habitació individual bàsica, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors

Suite, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Sofà llit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors (2 Double Beds + 1 Sofa Bed)

Habitació triple, no fumadors (2 Double Beds + 1 Sofa Bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Sofà llit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, no fumadors

Habitació individual superior, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Standard Floor Single Room

Standard Floor Single Room
Carregar totes les fotos de: Specious Floor Single Room Non Smoking

Specious Floor Single Room Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Floor Double Room Non smoking

Standard Floor Double Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Specious Floor Double Room Non Smoking

Specious Floor Double Room Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Floor Twin Room Non smoking

Standard Floor Twin Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Special Floor Twin Room Non Smoking

Special Floor Twin Room Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Specious Floor Suite

Specious Floor Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-9 Maeda-cho, Niihama, Ehime-ken, 792-0007
Sobre aquest allotjament
Rihga Royal Hotel Niihama
Allotjaments similars

Super Hotel Niihama
Super Hotel Niihama
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 134 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1815 JPY per adult i 907 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 2200.0 JPY per estada.
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 0 JPY per persona per nit (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Rihga Royal Niihama
Hotel Rihga Royal Hotel Niihama Niihama
Niihama Rihga Royal Hotel Niihama Hotel
Hotel Rihga Royal Hotel Niihama
Rihga Royal Hotel Niihama Niihama
Rihga Royal Hotel
Rihga Royal
Rihga Royal Niihama Niihama
Rihga Royal Hotel Niihama Hotel
Rihga Royal Hotel Niihama Niihama
Rihga Royal Hotel Niihama Hotel Niihama
Preguntes freq üents
Opinions
Opinions: Rihga Royal Hotel Niihama
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
7,6
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
SAORI
1 de des. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
SAORI
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
makoto
Viatge en família
24 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats



makoto
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
masahiro
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
masahiro
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamsa Shijas
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamsa Shijas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Masato
Viatge en família
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Masato
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nakajima
27 de set. de 2025
Nakajima
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
??
24 d’ag. de 2025
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
HIROKO
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Rika
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rika
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yuko
Viatge en parella
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
YOSHITO
17 d’ag. de 2025
YOSHITO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
shinya
15 d’ag. de 2025
shinya
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Makio
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Makio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
shigetoshi
12 d’ag. de 2025
shigetoshi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamsa Shijas
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamsa Shijas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamsa Shijas
Viatge en grup
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Hamsa Shijas
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKO
Viatge en família amb nens petits
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
???
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
REIKO
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
REIKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
TSUTOMU
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TSUTOMU
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Eiichi
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eiichi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hiroaki, machida-city
Viatge de negocis
20 de juny de 2025
Hiroaki
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
TOMOYUKI
Viatge en parella
19 de maig de 2025
TOMOYUKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada de 2 nits (maig 2025)








