Grand Hotel Filippo
Hotel a Niederbronn-les-Bains amb un casino i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Filippo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14 - 16 Avenue Foch, Niederbronn-les-Bains, Bas-Rhin, 67110
Sobre aquest allotjament
Grand Hotel Filippo
Allotjaments similars

Hotel Majestic Alsace
Hotel Majestic Alsace
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 172 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 18.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Mercure Hotel Niederbronn
Mercure Niederbronn
Mercure Niederbronn Hotel
Grand Hotel Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Hotel Filippo Hotel
Grand Hotel Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Hotel Filippo Hotel Niederbronn-les-Bains
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Grand Hotel Filippo
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
8,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Evelyn
Viatge en família
7 d ’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideale slaapplaats op terugtocht Zwitserland
Evelyn
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Henrik
1 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Henrik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Johan
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Helt ok
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ann-Katrin
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ann-Katrin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Antoine
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week-end raté
Antoine
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
VIVIANE
30 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horribles
VIVIANE
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Florence
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Florence
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Anita
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anita
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Amin
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
jean-michel
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-michel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Béatrice
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Béatrice
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ashish
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashish
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Walter
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walter
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gerald
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gerald
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatima
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatima
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Simen Magnus
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Stay
Simen Magnus
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Josiane
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josiane
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
azerty
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
azerty
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marc-antoine
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc-antoine
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nehad
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nehad
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nehad
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nehad
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
MICHEL
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MICHEL
Estada de 5 nits (des. 2024)








