Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Thanks Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles

Habitació Deluxe, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

29 , Jalan Pekaka 5, Taman Pekaka, Nibong Tebal, Penang, 14300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OYO 90906 Rumah Rehat Awana
OYO 90906 Rumah Rehat Awana
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Thanks Hotel Sungai Jawi
Thanks Hotel
Thanks Sungai Jawi
Thanks Hotel Nibong Tebal
Thanks Nibong Tebal
Thanks Hotel Hotel
Thanks Hotel Nibong Tebal
Thanks Hotel Hotel Nibong Tebal
Preguntes freqüents
Opinions: Thanks Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Suhaila
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suhaila
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Raja
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Business trip
Raja
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Eileen, Ipoh
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eileen
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jasmine
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmine
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Satisfactory
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Sherry
1 de gen. de 2019
Sherry
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
de sheng
25 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
very bad experiance
de sheng
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Zainab, Nibong tebal
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zainab
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Dongdong
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dongdong
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
SADDAM
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good place to stay in
SADDAM
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Miguel el Tati
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel el Tati
Estada d’1 nit (abr. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Avoid! Can get better place for the price!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
William San
10 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel will doing renovation and spider web on bed!
William San
Estada d’1 nit (set. 2017)
4/10, Deficient
HWA LUAN
28 d’ag. de 2017
HWA LUAN
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Wong
19 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Single business traveller
Wong
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thumbs up
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Rafi, Kuala Lumpur
4 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quite environment.
Rafi
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de des. de 2016
Convenient and value for money
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació